Koninklijke Nederlandse Vereniging EHBO Afdeling Mijdrecht

Reanimatie en bediener AED

In deze cursus leer je hoe te handelen wanneer iemand een ademstilstand heeft. Door zo snel mogelijk te starten met de reanimatie kan je meehelpen om het leven van het slachtoffer te redden. Daarnaast wordt er steeds meer gebruik gemaakt van de AED, automatisch externe defibrilator. Een apparaat wat de overlevingskans met 50% kan verhogen, maar niet los gezien kan worden van een reanimatie. Daarom is ook het oefenen een zeer belangrijk onderdeel van de cursus.

Deze cursus start bij voldoende aanmeldingen en in overleg met de cursisten.

Tijd:
20.00 uur - 22.00 uur

Waar:
Industrieweg 5, 3641RK Mijdrecht

Er zijn altijd mogelijkheden om een cursus voor meerdere personen op maat te geven en/of op locatie, bijv. via uw werk, sportvereniging of hobbyvereniging.

Interesse?
Indien u geÏnteresseerd bent voor een cursus of nog juist vragen heeft over een cursus kunt u contact opnemen met Nicolette van Dort, secretariaat van KNV EHBO, afdeling Mijdrecht
Dit kan via email: infoehbomijdrecht@gmail.com of via telefoonnummer: 06-23271754

De
Koninklijke
EHBO

Vergoeding zorgverzekeraar

Het meest recente overzicht van vergoedingen voor EHBO cursussen van alle zorgverzekeraars.

BIJDRAGE>>