Koninklijke Nederlandse Vereniging EHBO Afdeling Mijdrecht

Algemene informatie

Eerste Hulp biedt een aantal eenvoudige maatregelen en/of handelingen die door iedereen in afwachting van meer deskundige hulp, genomen en uitgevoerd kunnen worden met als doel het leven van een slachtoffer te redden of zijn/haar letsel zoveel mogelijk te beperken. Eerste Hulp is dus niet moeilijk. Iedereen kan het, en iedereen die het wil kan er op zijn/haar manier iets van leren.

Daarom reikt de Koninklijke Nederlandse Vereniging voor EHBO handvatten aan om meer over Eerste Hulp te weten te komen. Je kunt een korte cursus volgen, maar je kunt ook tips van de website downloaden of een boek kopen. Met deze kennis of vaardigheden kan iedereen op uw hulp rekenen bij een ongeval. Op straat of thuis.

Voor iedereen
Ervaring leert dat je Eerste Hulp vaardigheden het beste leert door ze te oefenen. Dat kan tijdens een cursus. Het onderwijssysteem dat bij deze cursus als uitgangspunt wordt genomen is laagdrempelig, toegankelijk en competentiegericht. Dat wil zeggen dat iedereen kan deelnemen. We focussen ons op de behoeften van de cursist door het aanbieden van verschillende modules. U kunt zelf kiezen of u een gehele cursus volgt of alleen een module. Na het afsluiten van een cursus of module kunt u zelf kiezen om eventueel door te gaan.

De
Koninklijke
EHBO

Vergoeding zorgverzekeraar

Het meest recente overzicht van vergoedingen voor EHBO cursussen van alle zorgverzekeraars.

BIJDRAGE>>