Koninklijke Nederlandse Vereniging EHBO Afdeling Mijdrecht

KNV EHBO, afdeling Mijdrecht

Wij zijn een kleine, gezellige vereniging met ongeveer 50 leden, waarvan de meesten actief betrokken zijn.

Onze doelstelling is: het zorgen dat mensen voldoende kennis krijgen in het verlenen van eerste hulp bij ongevallen en acute ziekten, en het bijhouden van deze kennis. Dit bijhouden is leerzaam en geeft tevens gezellige avonden met uitwisseling van ervaringen.

Daarnaast zijn wij aanwezig om eerste hulp te verlenen bij activiteiten die georganiseerd worden door, o.a. :
Sportverenigingen, Plaatselijke bedrijven, Gemeente en de kerk.
Dit geeft de leden kans om ervaring op te doen met ongevallen en het is gezellig. We streven ernaar dat je altijd met z'n tweeen staat, een ervaren EHBO-er en een met wat minder ervaring of zelfs net van de opleiding af komt.

Onze vereniging telt twee kaderleden en een aantal lotussen (een lotus is een persoon die letsels simuleert). Samen zorgen zij voor de bijscholingen en de aangeboden cursussen.
Er zijn verschillende soorten cursussen die aangeboden worden, dit zijn:

• Diploma Eerste Hulp en Reanimatie met AED- bediener.
  • Reanimatie-cursus met AED- bediener.
  • Herhalings-lessen.

Natuurlijk zijn wij altijd op zoek naar nieuwe, enthousiaste cursisten!!

De
Koninklijke
EHBO

Vergoeding zorgverzekeraar

Het meest recente overzicht van vergoedingen voor EHBO cursussen van alle zorgverzekeraars.

BIJDRAGE>>